Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Όταν η φύση γίνεται πορνογραφική

4 σχόλια:

  1. Βρε πια φύση μας τσαμπουνάς???
    Εσύ μου φαίνεται είσαι πονηρούλης!!
    Σε είδαμε και με τα μπλουζάκια...
    Τι έγινες μοίρασες κανένα ή θα τα πάρω όλα εγώ??? lol
    Αυτά τα φρούτα τα πρόστυχα που μπορώ να τα φάω??? χα χα χα

    Φιλάκια παλαβιάρικια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Con. Βλέπω έχουμε ανεβασμένα κέφια εδώ!
    Πέρνα να μας κεράσεις και μας από δαύτα, αφού βλέπω τρως ξωτικά φρούτα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή παλαβιάρα (δεν μας λες και τ' όνομά σου για να μην σε αποκαλώ έτσι), δυστυχώς τα μπλουζάκια εξαντλήθηκαν. Σου στέλνω την καινούργια collection που απ' ότι φαίνεται θα κάνει πάταγο.
    http://lh4.ggpht.com/_G3CJhhHyjQU/Sh_0igwKd1I/AAAAAAAAAo0/5gxwgQkcYH4/image001.jpg

    Αυτά τα φρούτα μάλλον δεν είναι για σένα γιατί εσύ είσαι "άλλο φρούτο". Μην με ρωτήσεις τι φρούτο γιατί θεωρό ότι είσαι αρκετά έξυπνη για να το καταλάβεις. Μην με απογοητεύσεις.

    Φιλιά γνωστικά;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγοράκι μου, τσαπχίνικο είμαι incognito, γιατί αλλιώς θα με κυνηγάνε οι παπαράτσι ;-)
    Που θα τα βρω αυτά τα νέα μπλουζάκια;;
    Όσο για τα φρούτα εγώ θεωρώ ότι είμαι ξωτικό φρούτο, όπως λέει και η matriga χα χα χα

    Οπότε, το έχω το συστατικό μέσα μου!! lol
    Υ.Γ. Εδώ που τα λέμε τώρα, συνταγή για χυμούς με τα ξωτικά αυτά φρούτα, πότε θα μας βάλεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.